TIMo
Software pro evidenci času stráveného na zakázkách a nákladové kalkulace
Software TIMo byl vyvinut společností Advanced Risk Management, s.r.o. jako reakce na potřebu efektivně evidovat čas věnovaný jednotlivým zakázkám (projektům) všech zaměstnanců a počítat náklady na lidské zdroje. Software TIMo je řešen jako dvouvrstvá aplikace s vazbou klient – server.
K čemu TIMo slouží?
- Evidence času stráveného na jednotlivých zakázkách
- Výpočet nákladů na lidské zdroje při práci na zakázce
- Přehled a nastavení vazeb nadřízený - podřízený
- Pracovněprávní agenda (volitelně):
- evidence pracovních a služebních cest
- evidence nemocenské, neplaceného volna, dovolených
- konto pracovní doby pro jednotlivé zaměstnance
- výpočet výše nároku na stravenky
Výhody využití aplikace TIMo
- Efektivní plánování zakázek na základě pracnosti obdobných projektů v historii
- Detailní přehled odpracované doby na jednotlivých projektech
- Různé úrovně uživatelských oprávnění
- Bezpečný přístup (uživatelské jméno a heslo)
- Uživatelsky příjemné a jednoduché řešení, snadná obslužnost
- Okamžitě použitelné reporty – podle klientů, podle zakázek, podle zaměstnanců
- Uživatelská nápověda
Pro koho je aplikace TIMo určena?
Společnosti, které hledají efektivní řešení pro evidenci odpracovaného času na jednotlivých zakázkách (projektech) a výpočet nákladů na lidské zdroje.
Prezentace aplikace TIMo
V případě dotazů nebo zájmu o další informace nás neváhejte
kontaktovat a domluvit se s námi na prezentaci aplikace TIMo.